allnews-epirus

ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ: "ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ..."


«Τα κριτήρια είναι καθαρά ταξικά και επικαλύπτονται με πολιτικά επιχειρήματα. Είναι κριτήρια διαβίωσης των Ελλήνων πολιτών πριν 50 χρόνια» είπε η επικεφαλής της ΚΟ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, μιλώντας, επί του νομοσχεδίου, για την αναστολή των πλειστηριασμών και την προστασία των δανειοληπτών. Η κα Παπαρήγα δήλωσε ότι το ΚΚΕ δεν έχει καμία εμπιστοσύνη σε αυτό που λέγεται «εύλογες δαπάνες διαβίωσης», διερωτώμενη προς την κυβερνητική πτέρυγα, «λέτε ότι μια οικογένεια με 35.000 εισόδημα το χρόνο μπορεί να δίνει 485 ευρώ όταν έχει τόσους φόρους τόσα χαράτσια αλλά δεν έχει συμβόλαιο με την απασχόληση; Πως θα κρίνετε κάποιον που δουλεύει τρεις μήνες το χρόνο ή παίρνει 385 ευρώ, ποιες θα είναι οι εύλογες δαπάνες;». Όπως είπε μάλιστα:«Το 2014 δεν μπορεί να μας φορολογείτε με βάση τα μικτά εισοδήματα, που είχαμε, πριν κοπούν οι συντάξεις. Εγώ δεν μπορώ να πληρώσω την εφορία. Δεν μπορεί να με φορολογείς με δύο συντάξεις, από τις οποίες πραγματικά τώρα το 50%. Φέρνω το παράδειγμά μου, για να μην μου πείτε ότι λέω ψέματα. Δεν αναγνωρίζουμε ούτε εμείς οι ίδιοι τα έσοδά μας, τα πραγματικά από τα πόθεν έσχες και θα μου πείτε ότι θα βάλετε εύλογες δαπάνες διαβίωσης; Δεν δέχομαι να μου καθορίσετε τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης». Ακόμη η κυρία Παπαρήγα ανέφερε ότι και ανάκαμψη να γίνει «είτε είναι σαμαρική, είτε είναι τσιπρική, δεν θα πάρουμε ποτέ τίποτα πίσω» προσθέτοντας πως δεν είναι μόνο τα οικονομικά κοψίματα είναι και αναδιαρθρώσεις - όπως στην υγεία - που είναι τεράστιες, αλλά διαπιστώνει κανείς την απώλεια, ύστερα από δύο μήνες. Καταλήγοντας την ομιλία της, είπε πως το ΚΚΕ μετράει με τις σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων, παίρνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της χώρας και όλα αυτά τα απορρίπτει, κυρίως γιατί δεν μπορεί να κάνει πίσω από το σύνθημα :"να μην πληρώσει την κρίση ο λαός".

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη