allnews-epirus

Η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ...ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ...



H  Ιόνια Οδός, υπερέχει κατασκευαστικά της Εγνατίας Οδού, και παρέχει περισσότερες εξυπηρετήσεις στους οδηγούς που θα την χρησιμοποιούν, όταν θα είναι πλήρως ολοκληρωμένη. Σύμφωνα όμως με όσα ισχύουν τώρα για την Εγνατία και όσα έγιναν γνωστά μέχρι τώρα για Την Ιόνια, η δεύτερη θα έχει ακριβότερα διόδια για τους οδηγούς, αλλά στον τομέα αυτό, οι συγκρίσεις θα γίνουν όταν οριστικοποιηθούν τα διόδια στους δύο αυτοκινητόδρομους.

Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ…

H EΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ, ο πρώτος διεθνής αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα, υπερέχει κατασκευαστικά στα πολλά υπερσύγχρονα μικρά και μεγάλα τούνελ, στις γέφυρες και κυρίως στις μεγάλες κοιλαδογέφυρες, αλλά υπολείπεται κατά πολύ στις υπόλοιπες σοβαρές υποδομές. Συγκεκριμένα:
-Ο ασφαλτοτάπητας στο μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινητόδρομου εμφανίζει ποιοτικά προβλήματα, σε πολλά δε σημεία κατασκευαστικά υπάρχουν αισθητές στους οδηγούς κακοτεχνίες στον ασφαλτοτάπητα. Επίσης μεγάλα τμήματα δεν έχουν δεχτεί ακόμη τον τελικό αντιολισθηρό τάπητα.

ΦΩΤΟ:Ομοιόμορφες οι τουαλέτες στην Ιόνια Οδό, είναι σχεδόν έτοιμες οι περισσότερες...

*Παρ’ ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που δόθηκε στην κυκλοφορία, δεν λειτούργησαν ακόμη Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ). Πέρα από το ότι στους ΣΕΑ οι οδηγοί θα αναζητούσαν λίγη ξεκούραση στο ταξίδι τους, θα έλυναν και προβλήματα ανεφοδιασμού των αυτοκινήτων τους σε καύσιμα, που σήμερα μπορούν να επιλύσουν μόνο βγαίνοντας από την Εγνατία, αναζητώντας πρατήρια σε κάποια πόλη. Τη νύχτα τα προβλήματα είναι τεράστια, καθώς δεν υπάρχουν ανοικτά πρατήρια στις περισσότερες πόλεις. Να δούμε πότε θα «ξεφυτρώσουν» ΣΕΑ και στην Εγνατία Οδό.
*Ούτε κάν τουαλέτες σε μικρές αποστάσεις δεν υπάρχουν και η αθλιότητα με τις χημικές τουαλέτες, είχε κάνει τον γύρω της  Ευρώπης με φωτό τουριστών που διέσχιζαν τον αυτοκινητόδρομο. Τώρα άρχισαν να κατασκευάζονται κάποιες, αλλά απομένει πάρα πολύ δουλειά και σε αυτό τον τομέα.
*Είναι ντροπή για την Εγνατία Οδό, να μην έχει κατασκευαστεί ακόμη κόμβος Ιωαννίνων και παραμένει σε λειτουργία μια δαιδαλώδης «κατασκευή» ίσως η μοναδική σε όλη την Ευρώπη, όπου υπάρχουν κόμβοι ακόμη και σε κωμοπόλεις, πόσο μάλλον σε μια μεγάλη πόλη σαν τα Γιάννινα, πόσο μάλλον που ο κόμβος αυτός εξυπηρετεί και την κίνηση από την Αλβανία. Επίσης δεν έχει γίνει καμιά πρόβλεψη για κάθετο οδικό άξονα με την Κακαβιά και το θέμα αυτό παραπέμφθηκε στην Ιόνια Οδό.

H IONIA OΔΟΣ…

*Aντίθετα η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, τουλάχιστον στα τμήματα που έχουν δοθεί μέχρι τώρα στην κυκλοφορία, εμφανίζει αισθητές κατασκευαστικές διαφορές σε σχέση με την Εγνατία.
*Η ποιότητα του ασφαλτοτάπητα είναι αισθητά καλύτερη κι αυτό το διαπιστώνουν οι οδηγοί όταν είναι και βρεγμένη. Επιπλέον το αυτοκίνητο κινείται σαν να πατά πάνω σε ένα «παχύ χαλί» χωρίς «τραντάγματα» ή μικροσαμαράκια από κακή ή βιαστική ρίψη ασφαλτοτάπητα.
*Οι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) κατασκευάζονται με γρήγορους ρυθμούς και μερικοί είναι σχεδόν έτοιμοι και από τις δύο πλευρές του αυτοκινητόδρομου. Μέχρι το καλοκαίρι θα είναι σε πλήρη λειτουργία όλοι.
ΦΩΤΟ: Οι ΣΕA ολοκληρώνονται στην Ιόνια Οδό...

*Οι τουαλέτες, στα τμήματα που δόθηκαν στην κυκλοφορία, σχεδόν ολοκληρώνονται όλες και είναι σε κοντινές αποστάσεις και από τις δύο πλευρές του δρόμου, όλες ομοιόμορφες.
*Οι κόμβοι επίσης ολοκληρώθηκαν οι περισσότεροι και σύντομα θα είναι έτοιμοι και οι υπόλοιποι.
*Κι εδώ όμως απομένει ένα σημαντικό έργο και αφορά την κάθετη σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα. Πρόσφατα ο κ. Σπίρτζης δεσμεύθηκε για έναρξη των εργασιών, οπότε στην υπόθεση αυτή βρισκόμαστε σε αναμονή…
*Φυσικά με τους ίδιους γρήγορους ρυθμούς κατασκευάζονται και οι σταθμοί διοδίων, που θα λειτουργήσουν αμέσως, μόλις δοθεί στην ολοκληρωμένη η Ιόνια Οδός.

Γ.Κ

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη